Skogsridning

Idag blev det skogsridning på lilla Merre, så idag blev jag helt plötsligt till en ponny ryttare igen! Jag tycker det är roligt att kunna rida ponny någon gång ibland när man fortfarande har chansen innan man blir alldeles för stor. Kan hålla med om jag är lite stor på Merlin men det funkar så länge han klarar av det!  Red lite längre runda körde skritt, trav och galopp runt hela rundan den ponnyn har verkligen Power i sig men han är en himla rolig ponny att rida också! I veckan kanske jag kan bli fotad med Valle på ett gärde, så vi får hoppas på det bästa!

Nu ska jag kolla lite film för har precis pluggat klart sen blir det lite sova inför skolan imorn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0