Valborg igår

Eftersom att det var Valborg så hann jag inte blogga riktigt, eftersom att jag kom hem från stallet ganska sent. 

Igår var det ju egentligen meningen att Valle skulle vara med på ridlektion men eftersom det var Valborg så var det bara två som kom så han behövdes inte igår. Fast jag tog ändå in baronesse (Jennys häst) och borstade henne, stog och borstade henne länge i ungefär 40min. Hon var mysig att ha att göra med och gosig, ska ju vara med henne några onsdagar fram över så det ska bli roligt. Valle fick vila idag från allt men jag stog ute i hagen en stund och gosa med honom, plockade även en hink med gräs och slängde in i hans box. Jag mockade även i hagen, men jag behövde inte mocka igår eller nått eftersom Jenny hade varit snäll och gjort det åt mig. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0