Snart slut på allt

Äntligen är allt med skolan snart slut har bara ca 3 grejer kvar att ordna sen är allt klart, hur skönt som helst plus att vi är lediga torsdag och fredag så det blir en lång helg. 

Idag efter skolan gick jag först iväg och solade men två från min klass Moa och Nelly, efter det mötte jag upp Emelie och vi åt på la baugette innan jag åkte till stallet. I stallet red jag ut i skogen och mamma följde med och gick/sprang. Valle har ju inte rört sig på några dagar nu så han fick mest skritta och han var väldigt pigg. 
 
När jag kom hem bytte jag bara om lite snabbt till tränings kläderna sen stack jag ut och gick/sprang ungefär 5-6km, det bästa som finns när man vill släppa allt annat i huvudet runt omkring. 

Imorgon ska jag kanske åka och shoppa lite kläder till Grekland, kanske även svänger förbi hööks en sväng.
Dags att sova helt slut efter den här dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0