Olycka

Har inte bloggat nått igår eftersom att igår när jag hade Valle i stallgången och tog av benskydden, så smart som jag är går jag inte runt till andra sidan för att ta bort vänster fram. Då blir han rädd för något och drar upp benen så knät hamnade i ansiktet på mig precis vid ögonbrynet, så nu är jag lite blå och har lite ont i huvet.

Innan löshoppade jag honom och det gick bättre än någon annan gång! Värmde upp han och lät han trava lite, sen fick och hoppa lite lågt så han blev uppvärmd. Lät han hoppa några gånger och höjde lite hela tiden, det slutade i alla fall att han kom över 130 hur lätt som helst. Så himla synd att han är 18år när man ser att han kunnat gått långt, han har utvecklas en hel del på det här året jag har haft honom. 

Idag ska jag kanske fota min kompis när hon rider, sen ska jag iväg och luncha hästarna.
Lägg märke till hans bakben i hoppen









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0