Kvällstur

Bloggningen har varit lite nere eftersom jag har haft så mycket i skolan med nationella osv. Idag hade vi 3 matte nationella så har suttit med matte i 4 timmar, inget man vill göra en fredag. 

Blev inget med att åka ut till Valle för jag träffade en vän i stan sen åkte jag och red unghästen med Bella. Så himla skönt att rida på sommarkvällar, det är det men verkligen längtar efter. Vi red i alla fall i skogen och gick förbi ridbanan en stund för aft unghästen skulle få vara lite där, han tyckte det var lite konstigt från början men gick bättre i slutet sen red vi hem. 

Imorgon ska jag försöka hinna med stallet, rida Valle och sen rida unghästen med Bella sen på kvällen ska jag träffa några tjejer från klassen. 

Lite dåliga mobilbilder från idag.

Bella och hennes häst bilbo.







Kommentarer
Postat av: Felicia

Det är ju där min pålle står :D

2014-06-02 @ 09:30:49
URL: http://feliciaaspluund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0