Kallt

Kom nyss hem från stallet och jag håller på att frysa ihjäl, kan inte förstå att jag låg ute och solade för ca 2veckor sen. Och i stallet regnade och blåste, ska snart ta en varm dusch efter att jag har ätit sen plugga lite och kolla på film. 
Hade även matteprov förut och blev godkänd så himla skönt så nu är det inte så mycket kvar i skolan. 

Förut när jag kom till stallet tog jag in Valle en stund och borstade han sen tog jag på honom ett täcke sen fick han gå ut igen. Sen fixade jag klart allt annat i stallet, men hö var redan klart för Emelie hade tydligen varit i stallet då hade hon fyllt mitt hö. Imorgon ska jag borsta Baronesse och sen ska jag titta lite på ridlektionen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0