För mycket just nu

Blev ingen ridning idag för jag var tvungen att skynda mig hem och göra klart lite skolsaker, men nu är det klart så nu är det bara resten av allt som måste hinnas göras innan skolan slutar och det är ca 32 dagar kvar. I stallet förut så var ju Emelie också där för hon har praktik hos Jenny så hon hjälpte mig att mocka osv. I morgon ska jag rida ut i skogen tror jag eftersom att banan är blöt, men nu är det också väldigt blött ute i skogen men där kan man i alla fall galoppera i vattenpölar.
 
Jag fyller även snart så har satt ihop en bild med lite jag gärna vill ha, sakerna är från hööks.
Ridbyxorna: 649kr
Ridstövlarna: 1599kr
Schabraket: 329kr
Tränset: 599kr
Västen: 1075kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0