Flera timmar

Idag blev det många timmar i stallet, hade insläppet så blev kvar där tills det var insläpp. 

När jag kom dit så mockade jag i boxen och hagen, fixade jag vatten och mat. Tog även ut baronesse och lät henne beta efter att jag släppt ut Valle och ponnysarna i gräshagen. Lät henne beta i 15-20min, tog in Valle där efter och red på banan. Red lite dressyr och han var lite loj så passet slutade när det gick som bäst, allt som vi har tränat på det kändes som allt det var borta idag. Inte så mycket att säga om det passet, sen släppte jag in hästarna.

Nu på kvällen har jag ätit här hemma med mamma och dom, imorgon ska jag ju till örsta och fota det kanske kommer upp lite bilder här från imorgon.
Mer bilder på fölen kommer kanske ut senare, hade kameran med ut idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0