Skogen och Fresh food

Idag var det fint väder men ganska kallt, men imorse åkte skinnjackan fram. 
När jag kom till stallet förut så var det fortfarande sol men det blåste ganska mycket men det blev en tur ut i skogen i alla fall. Han var ganska spänd men ändå inte så mycket som jag trodde, jag trodde han skulle trassla osv. Han hoppade till i galoppen en gång sen var det inte så mycket mer förutom att han var lite på tårna. Det är så roligt att rida i skogen med Valle han blir så pigg och glad men ändå inte är direkt dum så det är skönt. Såklart var det lika roligt som vanligt att komma ut i skogen lite.

När jag kom hem väntade jag mig mat från fresh food, finns nog ingen bättre mat än det! Det är så gott, haha. Imorgon får jag se om Valle ska vila eller om det blir ett lättare pass på banan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0