Sjuk

Förlåt för dålig bloggning, men det har inte blivit så mycket i helgen eftersom jag har/är sjuk. Men det är roligt att ni ändå kikar in på bloggen. Så jag har även inte kunna ridit nått, men ska försöka rida i morgon.
Då blir det nog bara en lugn tur i skogen. Igår var jag först med Emelie ut till hennes häst och fotade när hon red på en ridbana, så jag fick lite motion också. Efter det fick jag skjuts till Valle och där skulle jag egentligen ha ridit men blev sämre så hann bara borsta honom innan jag var tvungen att åka hem igen.
 
Idag eller någon dag i veckan kommer det förhoppningsvis dyka om en ny header och design här på bloggen, en lite mer vår/sommar design.
Emelie´s nya "foderhäst"
Min fina Vallis
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0