Silver/grå outfit

Satt och kolla lite på nyheter på olika hästsport sidor och hittade fina grejer på Horze. Känns som att jag måste köpa på mig lite schabrak och tröjor, så att man samlar på sig olika outfit´s.
 
Här är några saker jag fastnade för, lite tråkigt att det är silver/grå eftersom att Valle är vit. Så vet ju inte om han skulle kunna passa i det, vad tror ni? är lite sugen på tränset.
Tröjan och tränset kan man ju ha till nästan allt, men schabraket vet jag som sagt inte om det skulle passa.
 
Tröjan skulle vara perfekt med en svart väst över, original pris är 889kr
Tränset tycker jag är ganska stilrent, lite tråkigt bara om stenarna skulle lossna 579kr
Schabraket är riktigt fint, skulle vara finare utan märket men det är bra pris 299kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0