Onsdag

Just nu försöker jag att komma en bit på min historia uppsats, är ganska mycket kvar men det är inte så bråttom att lämna in.

I stallet idag hade Jenny lektion och jag red också på banan, så då får man rida lite där man får plats men det brukar gå bra. Vialli var mycket lugnare idag än vad han var igår så det gick lite lättare att rida idag, fortsatte lite med att sitta ner i traven och gjorde även mycket halter. Han var ganska ofokuserad i mellan åt och då tvärstannade han och slängde med huvudet åt sidan, han är verkligen med och kollar så att man själv är fokuserad uppe på ryggen. 

Efter jag hade ridit så fixade jag allt i stallet och åkte hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0