Jagat hästar

Mina jhonny bulls skor som jag beställde blev lite förstora, men idag fick jag hem mina nya i en mindre storlek. Så nu passar dom perfekt, skomodellen är lite stor i storleken så man måste köpa en storlek mindre. 
 
Idag i stallet när jag stog och fixade Valles mat hör jag en häst galoppera så jag spinger ut och kolla då var tre av dom på rymmen. Så jag och mamma fick försöka fånga in dom, och staketet var helt trasigt in till en annan hage med två andra hästar så det var skönt att inte alla stack. Det slutade med att vi släppte in alla hästar istället. Så blev ingen ridning idag, men imorn ska jag i alla fall rida sen får jag se vad jag se vad jag gör i stallet i helgen. Får se om någon kanske kan fota på lördag på banan om den är bra och inte jätte blöt, annars kanske man kan fota ute någonstans. Så till helgen kan ni kanske förvänta er lite bilder.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0