Ingen bloggning.

Blir inte så bra bloggning idag för att jag kommer inte komma hem förns sent ikväll. 
Först var det skolan, då hade jag träning och hälsa på morgonen då var vi i gustavsvik och bada. Slutade lite tidigare idag för våran teckenspråkslektion var inställd, så kom lite tidigare till stallet idag. Fast idag fick han vila för i morgon ska jag hoppa och för att jag skulle hem till Emelie och just nu sitter jag här hemma hos henne, sen får vi se vad som händer ikväll. I morgon kommer i alla fall Anna, Moa och kanske Nelly hem till mig då kanske någon av dom skulle kunna fota när jag rider så att det blir lite nya bilder.
 
See yaa 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vilken mysig bild! :)

2014-03-24 @ 12:37:37
URL: http://www.jenniferdressage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0