Godmorgon-lördag

Vaknade nyss för en stund sen, är jätte trött så vill somna om en stund innan jag ska upp och rida och löshoppa. När jag kommer ut till stallet ska jag mocka först, då får jag hjälp mamma så då går det fortare. Sen ska jag rida Cloud idag, det blir nog på banan för tänkte skynda lite och bygga upp det vi ska löshoppa. 

Kameran åker med sen, så måste borsta Valle innan lite eftersom det är inte så kul att ha en vit häst just nu när all lera kommer fram. 

Klippte Valle lite igår tyckte det behövdes så det skulle se lite tjockare ut, måste egentligen klippa lite kortare. Valle har inte direkt lång man så det behövs inte klippas egentligen, men på andras hästar som har lång man
Om man inte sköter den och låter den växa då tycker inte jag det är fint längre.
Måste nog fixa den lite till sen.



Kommentarer
Postat av: TLryttarna

Hoppas du får en bra Lördag! :D
Kraam

2014-03-08 @ 14:35:38
URL: http://tlryttarna.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0