Bra och dålig dag

Min dag idag började inte speciellt bra, för att det började snöa. Varför ska det snöa nu när det höll på att bli vår, det är vitt överallt ute nästan. Hoppas på att det blir bättre väder snart så man kan rida ordentligt i skogen och banan igen. 
 
Jag tänkte ju rida ut i skogen idag och rida lite i backarna men blev inget med det nu när det kom snö, det blev snöstyltor direkt. Så jag red fram och tillbaka på asfaltsvägen sen red jag på banan en sväng. I början gick det hur bra som helst och han var avslappnad, men efter en stund blev han helt knäpp och skena några gånger och hoppa upp i luften och sparkade och bockade. Satt i alla fall kvar, men idag vet jag inte riktigt vad vi höll på med, blev i alla fall lite bättre på slutet igen så att det kändes lite bra igen.
 
Vill ha sommar nu..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0