Bästa hästen

När jag kom till stallet mockade jag och fixade mat, för när jag precis hade kommit fick dom lunch. När jag var klar tog jag in honom och borstade, när jag var klar skrittade jag fram på vägen en bit sen vände jag och gick till ridbanan.

När jag kom till banan så stog det massa hinder framme så jag bestämde mig att hoppa lite. Först så travade jag runt lite och gjorde volter, ökade och gjorde halter. Började galoppera sen skrittade en stund, sen började hoppa på ett litet kryss i trav och galopp. Hoppade två oxer också, och ett rättuppstående. Oxrarna låg på 80cm och dom andra hindrena låg runt 50-60cm, han hoppade bra idag med bra språng. Han gick även bra hela ridpasset idag, ville inte sluta rida. 
Världens bästa! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0