Är segast i världen

Jag är verkligen seg med allt jag gör, det blir att jag gör det senare och senare osv. Men i alla fall igår kom Emelie hem till mig igen på kvällen vi åt lite godis och tittade bara på film, jag somnade jätte tidigt så vaknade också rätt tidigt i morse. När vi hade vaknat åt vi frukost lite snabbt sen åkte vi ut till Valle, där mockade vi och fixade mat lite snabbt hann även mysa lite i hagen med honom. Sen kom Emelies mamma till stallet och skjutsade oss till en ny häst som Emelie rider. Där så fotade jag lite när hon red sen mockade och fixade hö.
 
En liten snabb text av min dag.
Bästa hästen!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

kikat runt på din blogg, himla fin =) Ha det bra kram M

2014-03-19 @ 12:39:43
URL: http://www.myes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0