Stövlar

För några dagar sen var jag inne på Hööks och köpte nya ridstövlar, köpte dom som jag har velat haft hur länge som helst så nu är dom äntligen mina.

Dom senaste dagarna nu har jag även ridit både Goldie och Valle, har även tagit in krook och borstat honom lite. Goldie har jag ridit både på banan och i skogen och Valle har fått vart på banan och i klätterbackarna. Ska försöka göra Valle så fin som möjligt till ridlägret som är om 2 veckor. 

Och idag var jag på örsta på hopptävling och hjäpte Josse med hennes häst.








Kommentarer
Postat av: Elin Nilsson Walldén

Har också dem! Sjukt snygga och sköna! Helt klart bästa köpet :D

2014-07-03 @ 22:09:07
URL: http://nilssonwallden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0