Lång dag

När jag vaknade idag var det sol så jag gick först ut och solade. Sen åkte vi till stallet då fick Maja först rida på Merlin.

Hon fick rida lite själv och sen trava och galoppera lite, sen red hon lite över bommar. 

Sen red jag Valle på banan och det blev hoppning i nya sadeln. Den var rätt skön att rida och sitsen kändes bra. Hoppade lite kombination och räcken, hoppade mellan 50-80 idag så det blev mest gymnastik hoppning idag. Det kändes riktigt bra idag med honom idag, nästa helg tänkte jag hoppa igen och hoppas på att någon kan fota då. 

Bella kom runt halv 5 med sin häst så hon gjorde i ordning honom sen så hjälpte jag henne att fixa en bana som hon fick hoppa. Det gick riktgt bra och det fotade jag.

Det sista jag gjorde var att ta krook och borsta honom en stund sen åkte jag hem. 

Fler bilder från idag kan komma i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0