Hoppningen i veckan

Gör en liten paus i min packning när jag skriver om i veckan, det är så svårt att veta allt jag ska ha med mig så har skrivit en liten lista så jag inte glömmer nått. 

Men i alla fall i veckan hoppade jag ju igen, den här gången kändes det bra plus att han inte gjorde så många knäppa hopp efter hindrena. Körde en kombination och körde lite högre hinder då. Så nästa gång jag hoppar blir det lite mer gymnastik hoppning med längre hinder. Han hoppade i alla fall 90cm som ingeting så det var skönt, jag tycker det är så synd att han är rätt så gammal hade nog kunnat gått långt med han om han var yngre.

Bilderna, dålig kvalitet pga mobilbilder.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0