Dressyr idag

Idag blev det lite dressyr på banan, passet var inte direkt det bästa jag har ridit. I början var han seg och stel, så gjorde lite volter och ökningar. Travade fram honom sen gjorde jag halter och lite ökningar, lät hon skritta ett tag sen travade jag runt lite och jobbade honom bara på rakt spår. Han var fortfarande seg och lyssnade inte bra så jag blev irriterad och då gick det ännu sämre. Efter så galopperade jag på långsidan och på kortsidan bröt jag av till trav, det gick inte så bra i början men det gick bra efter några gånger i båda varven. Så i slutet när det började gå bra så slutade jag och tog in honom.
Gammal bild från i våras från ett annat dressyrpass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0