Valle idag

Text om idag och fler bilder kommer i morgon.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Michelle<3

HejEmelie! Jag har länge letat efter någon som jag kan starta en blogg tillsammans med då jag tycker det är roligare och lättare att hålla igång en blogg tillsammans med någon. Jag själv äger ett halvblodssto som är mycket vackert. Skulle du vara intresserad utav ett samarbete? Vi skulle ju kunna testa iallafall om du känner dig lockad men osäker? Jag har följt din blogg en tid för jag är väldigt noga innan jag frågar någon då jag inte vill ha någon flopp till blogg. O du känner dej intresserad så hör gärna av dig!
Mvh - Michelle

2014-07-10 @ 11:35:49
URL: http://Michelle.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0