Uteritt

Idag efter sommarjobbet så åkte jag till stallet och idag red vi ut 4 st jag, Märtha ,Mimmi och Moa. Det var roligt att rida i en liten grupp det var längesen, man rider mest själv nu förtiden. Vi red i alla fall in på vägar där några av oss aldrig haft gått, men det blev en skrittur i stället för backarna idag. 

Imorgon kommer Valle få vila igen för har glömt bort att jag ska på en kurs i morgon. Fast på torsdag kör jag förhoppnings på, på schemat jag har gjort. Även ridlägret närmar sig nu och då ska jag vara ledig från jobbet i en hel vecka, hur skönt som helst sen jobbar jag på i två veckor till. Lite seg bara att jag får 4 veckor vanligt sommarlov. 
Mobil bilder 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0