Tomt i stallet

Nu har ridlägret slutat så nu har jag äntligen fått tillbaka lilla Valle, det kommer verkligen vara och kännas tomt i stallet i morgon när det knappt är några där. Jag har blivit van med att det är många där nu. Det har varit en fartfylld vecka i stallet och dem verkar ha haft roligt, men det är ändå alltid skönt att få tillbaka Valle efter ridlägerveckan så att man kan köra på som vanligt igen. I morgon så funderar jag på att ta ut Valle i skogen och fota lite om jag hittar någon snäll själ som kan ställa upp som fotograf. Annars blir det en vanlig lugn tur i skogen det behövs efter en vecka utan ridning.
 
Man blir verkligen uttråkad och man har ingen aning om vad man ska göra eller hitta på, på det tiden man egentligen skulle varit i stallet eller ridit. Eller jag blir det i alla fall, eller antingen ligger jag hemma i soffan och degar annars går jag ut och går eller springer så att det tar upp lite av dagen. Annars har man så himla mycket tid över som man inte vet hur man ska tillbringa dom timmarna som man egentligen skulle vara i stallet. Jag tycker det kan vara skönt ibland att få en stallfri dag men annars håller jag mig helst där.
 
Vad gör ni om ni inte kan rida på ett tag pga något?
 

Kommentarer
Postat av: Amalia Danielson

Jag är alltid frivillig att fota om du skulle vilja :)

2014-07-19 @ 21:35:50
URL: http://amaliafoto.blogg.se
Postat av: Sofia :)

Åh så fin häst! :)

2014-07-20 @ 16:18:59
URL: http://Coloza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0