Övningskörning

Glömt att berätta att i helgen ska jag hjälpa till och rida goldie så det blir två hästar att rida till helgen. På lördag ska jag även ta morgon fordringen så då ska jag passa på att rida tidigt så att det inte är så varmt. Då kan man passa på att rida lite hårdare pass på morgonen i stället för att rida kort när det är så varmt.

I förrgår och dagen innan det så åkte vi iväg så att jag fick övningsköra lite. Det gick dock bättre första gången än andra gången, så vi får se hur det går då. Då ska jag även testa ny bil också, jag tycker det är så roligt att köra när man väl har börjat så nu vill man fortsätta och lära sig mer. Vill bara ha mitt körkort nu och kunna åka till stallet när man vill och även träffa vänner när man vill osv. Är dock ett kvar tag innan jag ska börja ta körlektioner på körskolan. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0