Övningsköra

Idag tror jag att jag nästan har gjort klart allt för att jag ska kunna börja övningsköra, idag var jag hos optikern och det gick bra blev inga glajjor i alla fall. 

Mitt schema för Valle den här veckan har verkligen inte gått som planerat eftersom jag har vart på handledarkurs för att börja övningsköra och idag var det som sagt optikern. I morgon ska jag i alla fall rida, funderar på att rida både Goldie och Valle imorgon. Även fast det står vila på Valles schema, det får jag lösa i morgon hur jag ska göra. I helgen ska jag även hinna med att ta hand om Krook lite, borsta och gå lite med honom. 

Nu ska jag ta och sova ska upp tidigt i morgon igen sen är det äntligen helg, lika efterlängtad som vanligt.
Goldie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0