Ny hjälm

Har letat efter en ny hjälm ett tag nu, har börjat tröttnat på min är mer sugen på en sammetshjälm nu. Men jag tycker det är svårt att välja ny hjälm, men vet på ett ungefär vad jag vill ha nu. Jag är väldigt inne på någon Charles owen hjälm just nu, men vet inte riktigt hur dom är om dom är bra och sitter bra osv. När jag har fått tag på en ny hjälm så tänkte jag använda min gamla till, att ha till exempel när det regnar eftersom jag har en utan sammet just nu. Då behöver man inte vara rädd för att nya hjälmen går sönder. 

Vilken hjälm är bäst?
Wellington professional ridhjälm från Charles owen 2 349kr


Kommentarer
Postat av: Elinne

Jag köpte en charles owen leather look och är supernöjd.:)
Du kan testa den under julihoppet om du vill känna hur storlekarna är. Min är 57:)

2014-07-09 @ 19:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0