Kurs

Min dag har gått i ett idag, började med att jag började jobbet klockan 6 istället för kl 7 och jobbade till kl 3-4. Efter jobbet åkte jag till Kumla för att gå på handledare kursen så att jag kan börja övningsköra, har inte börjat med det än. Känns som jag ligger lite efter med det, men det kommer att bli mycket köra eftersom jag kan övningsköra till stallet varje dag osv. 

I morgon kommer jag inte heller hinna till stallet för i morgon ska jag till optikern så jag kan börja köra. Efter det ska jag åka och fira min låtsas syster. Blir dåligt med tid nu när jag jobbar men jag försöker så gott jag kan med stallet osv.

Nu ska jag sova för ska upp till jobbet ännu en dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0