Horseman's One Step

För några dagar sen smörjde jag valles saker och då smörjde jag det med Absorbine Horseman's One Step köpte det för ungefär en vecka sen så det var första gången jag testade det. 

Jag tycker att det är en bra idé med två i ett (one Step) det går snabbt att smörja på lädret sen är det klart och speciellt med stövlar när man har ridit klart är det bara att smörja in dom lite snabbt så ser dom som nya igen. Då slipper man trassla med allt vatten, tvål och läderbalsam som jag tror att dom flesta av er fortfarande använder. Det tar nog dubbelt så lång tid att använda sig av det sättet, men jag rekommenderar verkligen Absorbine Horseman's One Step det är snabbt och smidigt det är även prisvärt (129kr) och jag tror att det räcker länge.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0