Hoppning i morgon

Tror jag är påväg att bli sjuk men i morgon är det mycket som jag ska hinna göra först är det jobbet sen till stallet, där ska jag först fota Märtha när hon ska rida för Jenny på banan. Efter det ska jag hoppa med Goldie (hoppas även att någon kan fota)  sen ska även jag och Jenny försöka hinna löshoppa krook. 
 
Börjar bli lite segt på jobbet nu även fast jag bara har jobbat i tre veckor men en vecka ledigt kommer vara skönt att få och tillbringa tiden i stallet. Efter den lediga veckan har jag två veckor på jobbet. Den här sommaren blev inte riktigt som jag tänkt mig, det händer inte alls lika mycket som det brukar göra. Blir väl så när man börjar bli lite äldre och behöver sommarjobb ifall man vill göra massa roligt. Behöver mer sommar och sommarlov, men i höst funderar jag på att försöka komma ut på lite träningar och ha kul med Valle så länge som det går med honom.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0