Gårdagen

Texter och fler bilder från igår kommer nu, har inte haft så mycket tid idag. Efter stallet åkte jag och Moa en från min klass hem till henne så träffade vi hennes kompis och vi satt ute och pratade och åt pizza osv.
 
Igår fick Maja rida på Merlin först och hon fick rida ensam utan någon som ledde för första gången. Hon travade även några steg själv, hon travade också över ett litet kryss. Roligt att se hur snabbt hon lär sig, även fast hon inte har ridit så många gånger för mig.
 
Valle fick hoppa igår även fast jag inte har ridit han så mycket, men idag fick han i alla fall komma ut i skogen lite och sträcka på sig. Hoppade en lite bana och testade även att hoppa en liten trippelbarr på 70 cm, det var första gången jag hoppade det på honom. Han kändes bra hela passet, lite seg men ändå framåt på hindrena. Känns som att han tycker det blir roligare för varje gång så jag tycker det är så synd att han är så pass gammal.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0