Barbacka på gärdet

Gårdagens pass blev fram flyttat till idag i stället, så han fick vila igår. Har verkligen längtat efter att rida honom så idag fick jag äntligen göra det. Idag blev det att rida barbacka till ett gärde så fick mamma ställa upp och fota lite, även fast hon kanske inte är världsbäst på att fota så alla bilder är inte jätte skarpa. Blev i alla fall ett par bilder. 
 
Han var väldigt lugn idag men det är nog bara för att det är så varmt ute, sen när jag red på gärdet var han lite stel i början men det släppte lite mer efter en stund. Sen gjorde jag en liten onödig grej och fotade lite utan hjälm, men jag ska försöka få någon att fota på ett gärde igen snart. Så att det kanske blir mer bilder.
 
Världens finaste.. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0