Vinter bilder

idag har det varit en sån mysig dag i stallet så man vill inte åka därifrån. När jag och Bella kom till stallet så tog vi in Valle direkt och fixa iordning honom och red iväg till ett gärde. Fast när jag hade ridit där en stund kände jag att det var för mjukt där så vi fick gå till ett gärde längre bort och där var det mycket bättre.
Idag var han verkligen fin fast väldigt pigg jag fick sitta och hålla honom väldigt mycket, men han var ändå fin och mjuk. Han studsa runt lite och sparkade lite och sånt men det är bara kul, jag hade nog busat med honom mer om han inte hade varit så pigg för då hade jag nog flygit av några gånger idag.
 
Lite smakprov på bilderna, mer kommer imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0