Vår nyheter från hööks

Igår kväll satt jag och kollade igenom hööks vår nyheter och hittade lite grejer jag gärna skulle vilja ha. Det fanns bland annat massor av olika västar, det är ju vad jag speciellt letar efter. Hittade även fina träns, är lite sugen på ett nytt. Det mesta i den nya katalogen var fint.
 
Västen snoopy spooks har jag redan visat upp här i min blogg en gång, men den var från skara hästsport så nu finns den västen även på hööks. Jag vill nästan ha alla samtidigt!
Nya JH ridbyxor lika snygga som dom i förra Collektionen, är lite sugen på dom nya nu också. Jackorna är fräscha att ha på våren och inte så dyra, kan även användas som vardags.
Stilrena träns, ett fleecetäcke och ett fleeceländtäcke från JH.
Snygga och stilrena tröjor perfekt på våren, med en väst över.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0