Seg dag

Min dag idag har verkligen varit seg, jag har varit så sjukt trött och haft ont i tån så har knappt kunnat gått ordentligen har små haltat hela dagen. Pågrund av tån red jag inte idag så jag mockade och gosade lite med Valle, men imorgon ska jag försöka rida lite om jag fortfarande har ont i tån så får jag rida en sväng barbacka.
Det är så segt i skolan nu när jag ligger lite efter i några grejer, så det är därför min uppdatering inte alltid är så bra, men jag försöker så gott jag kan att slänga ut lite inlägg. På onsdag/torsdag är jag ledig så då hinner jag blogga mer och i helgen, för då ska jag nämnligen ta lite kort på banan och sen ska jag även göra en annan grej i stallet som ni kommer få reda på efter. Så håll lite koll i helgen och efter! 
 
Lite krånglig text men men, just nu tittar jag på film och jag ska snart tvätta bort mitt smink sen ska jag faktiskt sova. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0