Sämst är jag

Igår kväll hade jag väldigt svårt att sova så jag låg och kollade på film och kika lite inne på hööks och hittade lite grejer jag vill ha. Så jag somnade runt kl 5 imorse och jag skulle gå upp runt halv7-7 men jag försov mig till kl 11, så jag missade första lektionen. Jag åkte in till skolan vid tolv sen hade vi bara en lektion kvar eftersom vi bara har två lektioner på onsdagar, då gjorde vi inget speciellt så var knappt någon idé att jag åkte dit men men.. Lika bra att börja gå till skolan redan från början. Jag är så himla dålig, fattar inte hur man kan försova sig första dagen efter ett lov. Jag har aldrig gjort det men nu var det första gången.
 
Efter skolan gick jag och Nelly till hemmakväll och köpte lite godis sen tog jag bussen direkt till stallet och mockade, fixade mat och vatten osv. Blev ingen ridning idag men i morgon ska jag nog rida ut en sväng eftersom jag slutar lite tidigare i morgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0