Ridhuset igen

Det blev ridhuset idag igen men idag var det hoppning som stod på schemat. Vi hoppade på volt idag, det gick ganska bra från början förutom att han är ganska seg så han stannar upp lite innan man hoppar men men.. bara att träna mer. Vi slutade iaf på 90cm i volt och det gick väldigt segt över men sen skulle vi i alla fall testa 1m på volt, men då var han för trött så då ville han inte mer och då hoppade han åt sidan så jag slog i knät i hinderstödet. Så mitt knä är ganska svullet just nu och det gör ganska ont men det går nog över snart!
 
Nästa gång när jag hoppar så blir det mest gymnastik hoppning med studs och sånna övningar, så att han bygger upp musklerna i låren så att han kommer lättare över hindrena.
 
Bilder kommer senare eller imorogon för min andra dator är lite knäpp just nu så den funkar inte. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0