Mycket snö

Imorse kändes det som att jag inte skulle kunna ta mig till skolan för hade ont i huvet och mådde illa, men bestämde mig för att åka ändå men när jag kom till busshållsplatsen så hade bussen redan åkt så det var bara att gå hem igen. Fast sen hämtade min mamma mig och skjutsade mig in till Örebro. 
 
Idag åkte jag först hem sen till stallet, jag red en liten stund barbacka med täcket och allt ville inte att han skulle frysa. Skulle ändå inte rida hårt, jag körde alla gångarterna men i traven tränade jag mest på att öka och bromsa. En stund tyckte han att det var så roligt att galoppera i snön så han sparkade lite sen gick han bra igen. 
 
Valle har även fått brodd idag, äntligen! så i helgen tänkte jag rida ut på rakbanan en sväng tror jag.
Har även gjort klart teckenspråks läxan och skickat in den, skönt! Nu är det bara engelskan kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0