Massor av bilder

Just nu sitter jag och lägger alla mina bilder i mitt
program picasa, eftersom att alla mina försvann här om dagen så måste lägga tillbaka alla och så rensar jag även lite bilder för att jag har över 32 000 bilder på min dator! Det är helt sjukt hur man kan ha så mycket bilder, men dom flesta är ju på hästar haha. Jag har ungefär kommit halvvägs så jag får nog fortsätta med resten imorgon. Har även hittat massa bilder på min förra häst En´grandia som jag inte sett på över ett år, och en andra massa bilder.
Nu ska jag snart sova, får se om det blir någon skola för min del imorgon för har haft ont i huvet hela dagen.
Den här hästen saknar jag så sjukt mycket, någon dag kan jag sätta mig och skriva om våra 3år tillsammans.
Om det skulle vara intressant att höra vad jag och hon har gjort tillsammans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0