Måndag 13 januari

Det mesta jag hatar just nu är vinter, kylan och all snö som har kommit, jag är verkligen inte en vintermänniska!
Vintern är bara mysig när man är inomhus, med varma tofflor och varm choklad.
 
I morse kom jag till skolan lite senare för jag trodde vår första lektion var inställd så jag satte på en film i vardagsrummet och sov en stund till. Senare skjutsa mamma mig till skolan. När dagen var slut åkte jag till stallet och mockade osv, när jag kom hem var jag helt stelfrusen så bastade en stund och gjorde lite engelska läxa. Jag har även en teckenspråks läxa jag måste göra men gör det i veckan tror jag.
 
Nu ska jag titta på film, dricka te och måla naglarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0