Lusern

Nu hade jag tänkt att börja med lusern till Valle eftersom att han faller ur så lätt, och just nu är han ganska smal så jag ska se ifall det funkar. Jag hopps verkligen det eftersom det är inget annat som har hjälp, jag vill ha sommar nu så att han kan äta gräs och hö bara. 
 
Har eller använder ni lusern? och hur fungerar det på era hästar i såfall? 
 
Idag har det inte hänt nått speciellt har bara varit i skolan, sen följde jag med Nelly till trafikskolan. Då missade vi bussen så vi fick vänta 1 timme tills nästa buss kom. Så vi gick inte på donken sålänge och åt glass och pommes. När jag kom till stallet så fixade jag Valles mat sen hjälpte jag Jenny att ta in en häst sen tog vi in Valle och ponnysarna efter det mockade jag. 
 
Nu ska jag duscha sen ska jag läsa min engelskabok lite sen ska jag sätta på en film och sova.
Hade med mig datorn till stallet ju eftersom jag nyss hade kommit från skolan och när jag väntade på att bli hämtad så tog jag två bilder, haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0