Just nu

Sitter och pluggar massor nu med varm choklad framför brasan har suttit i över två timmar nu, börjar bli lite trött men är i alla fall snart klar med två grejer. Jag skulle hellre vilja gå och sola nu men får ta det i helgen kanske, känner att jag måste bli lite brun såhär på vintern. 

Efter samtalet i skolan åkte jag direkt till stallet och mockade, red inget idag eftersom det blåste snö överallt men jag gick ut och gosade med han ute i hagen lite i snöstormen. I morgon ska jag i alla fall rida men då ska det vara lite seriöst med sadel på och träna lite, känns som att det har blivit lite dåligt med det just nu. Jag måste även ta mig upp till ridhuset någon dag och kanske hoppa några små skutt. 

Nu ska jag ta tag i pluggandet igen ha en mysig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0