Gina tricot Grand prix

Godmorgon, just nu sitter jag och tittar på film och äter lite frukost. Idag blev det ingen skola för mig för jag mår inte så bra, men kanske rider lite barbacka sen om jag mår bättre. 
Igår när jag kolla lite på datorn hittade jag en sida där dom säljer ridkläder i märket Gina tricot Grand prix, det fanns inte så mycket men det fanns väldig fina grejer. Men försäljning av den här kollektionen börjar den 30/1.

Här är några grejer jag fastnade för som jag skulle vilja köpa.
Vanliga stilrena piké t-shirts för 299kr
Två stycken snygga jackor, dom skulle jag nog hellre använda till vardags fast även fint i ridningen. 599kr

En "stickad" ridtröja, snygg att använda med bara en vanlig väst över. 299kr







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0