Snart helg

Imorgon är det äntligen fredag och det är ju även alla hjärtansdag men den firas med tjejerna vi ska laga mat och baka och allt möjligt, blir kul! 

Imorgon åker jag inte ut till stallet för min mamma är snäll och tar hand om det, så det blir en stallfri dag för mig imorn det är skönt ibland! 

Förut i stallet så red jag en stund på banan, tränade inte på nått speciellt och hade lite ont i huvet så blev inte så lång stund men han var riktigt fin i slutet. 

Just nu sitter jag och tittar på en film och fixar mina naglar lite, dom ser då fula ut när man inte gör nått med dom. Jag ska sova om en stund jag är riktigt trött, men måste träna lite till på min teckenspråks redovisning som jag har i morgon.
Längtar verkligen till sommarlovet!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0