Jobbig dag

Idag har det inte varit någon bra dag det börja redan imorse när allt trasslade, skolan var seg och jobbig. När jag väl hade slutat och var på bussen till stallet så åkte busschauffören förbi där jag går av så fick gå några extra kilometer, det är skönt men det är inte lika roligt när man har lite bråttom.

Väl i stallet så red jag på banan en stund, han var lugn och fin i början men sen i galoppen när jag ökade lite så blev han lite busig och sparkade och studsa lite. I slutet gick allt bra i alla fall. 

Nu ska jag duscha sen kolla på top model och efter ska jag nog försöka plugga lite.
Valle idag 


Kommentarer
Postat av: TLryttarna

Gud vilken fin header :D Helt klart en av de finare jag har sett. Är de du som gjort den?
Delta gärna i vår bloggtävling, där du kan vinna ett presentkort hos Caseapp.
Du kan bland annat designa ditt egna skal eller skin till datorn/mobilen/ipaden m.m.
http://tlryttarna.horseworld.se/2014/02/25/bloggtavling-i-samarbete-med-caseapp-se/
// TLryttarna

2014-02-25 @ 19:19:17
URL: http://tlryttarna.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0