Idag-Söndag

Idag blev det också 3 hästar Valle, Cloud och Goldie. Blev ändå en heldag för när jag kom till Stallet så mockade jag åt Valle och ponnysarna, sen fotade när Moa red Merlin på banan. Efter red jag Goldie och då fotade Moa mig det gick inte lika bra som det gjorde i fredags med henne, men den här gången slappna hon inte riktigt av. Sen var det hennes tur igen då fotade jag henne när hon red på Sessan och hon hoppade lite. Sen skyndade jag mig och tog in Cloud och red en stund men då åkte Moa hem så blev inga fler bilder, efter Cloud så red jag Valle på banan han var lite jobbig i morgon och var lite lost men det släppte i slutet då gick allt så bra.
 
Innan jag åkte hem hjälpte jag Jenny att ta in hästarna, och i morgon får Valle vila så åker bara ut och Mockar.
 
Moa och Merlin
Jag och Goldie
Moa och Sessan

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har väldigt långa tyglar!

2014-02-24 @ 21:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0