Gårdagen

Blev lite stressigt igår, först skulle stallet bli klart och dom jag skulle rida skulle hinnas med sen åka till Kumla och fira min farmor. I stallet blev det i alla fall att jag red 3 hästar red Valle, Cloud och sen fick jag testa Moas häst Sessan. Med Valle red jag ut med Moa och hon red på Merlin, vi gick en sväng i skogen och till rakbanan där travade vi fram och tillbaka för Merlin var lite för pigg så vi fick galoppera när vi var i skogen. Men det var skönt att få komma ut i skogen lite.
 
Cloud red jag på banan och då fotade Moa, det gick ganska bra förutom galoppen där han inte riktigt ville slappna av. Det blev bättre när jag var mer på volterna.
 
När jag hade fota Moa och Sessan fick jag testa lite och jag kan säga att det var längesen jag red ett ponny sto, det gick inte jätte bra när jag red men men det var första gången. Jag kanske får testa henne nått mer då kanske det går bättre.
 
Sessan och Moa
Jag och Sessan

Jag och Cloud
 
Bilderna och text från idag kommer om en stund.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0