3 par ridstövlar

Till våren behöver jag verkligen köpa ett par nya ridstövlar, eftersom mina jag har nu är för små och trasiga. Jag har letat på massa olika sidor men jag har hittat några på hööks jag skulle vilja ha, eftersom det är ganska svårt att veta vilken storlek man ska ha om man beställer från någon hemsida. Det ska även öppna en ny hästsport affär lite utanför Örebro med lite mer märkes grejer, så kanske skulle kunna hitta ett par där. Fast jag vet inte riktigt när den affären öppnar.
 
3 par ridstövlar på hööks som jag skulle kunna tänka mig att kolla på eller köpa.
Nr. 1: Läderridstövel Arezzo Horsehead, 1599kr.
 
Nr. 2: Läderridstövel Trento CRW, 1999kr.
 
Nr. 3: Läderridstövel Badminton Horsehead, 1699kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0