Repgrimma på stubbåkern

Idag har jag hjälpt Emelie lite i det stallet hon ska ställa in två hästar i som hon ska låna, så vi mockade ur en box och plocka undan lite. Sen åkte jag och mama till stallet och det blev lite foton idag när jag red på stubbåkern, hade repgrimman på idag igen och det gick lite sådär i mellan åt gick det bra och några stunder bockade han och ville sticka lite. Men jag tycker i alla fall att det gick bättre än första gången, ska försöka träna lite mer på banan så det känns ännu bättre ute. Har även tänkt att köpa en repgrimma som redan har tyglar så det är lättre än att behöva sätta dit egna.
När/om ni rider med repgrimma hur gör ni då? 
 
Bilderna från idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0